środa, 3 stycznia 2018

Świąteczne wspomnienia

Witam Was serdecznie w Nowym Roku! Przepraszam, że zamilkłam na dłuższą chwilę, ale potrzebowałam przerwy. Bardzo się cieszę, że udało mi się zrobić Blogmas i pisałam do Was regularnie w grudniu. Ostatnim postem miały być życzenia świąteczne, ale przygotowania do Świąt tak mnie pochłonęły, że nie miałam już czasu się do Was odezwać.


Dodatkowo potrzebowałam chwili wytchnienia, odpoczynku od bloga i przez kilkanaście dni praktycznie w ogóle nie włączałam komputera. Jedynym medium, na którym jestem regularnie jest Instagram - KLIK i tam Was zapraszam :) Dla mnie czas świąteczny i ten okołoświąteczny do Nowego Roku to czas zarezerwowany dla bliskich, na sprawy domowe, rodzinne i to temu się poświęcam. Nie mam ochoty wtedy udzielać się na blogu ani nawet nie sprawdzam też co słychać u innych. Teraz wszystko nadrabiam :)
A tymczasem dziś, pozostając jeszcze w klimacie świątecznym, zapraszam Was do obejrzenia kilku migawek z moich Świąt :)






Mikołaj w tym roku był dla mnie bardzo łaskawy i przyniósł mi same piękności :) Tutaj pokazuję Wam kilka z moich prezentów :)
Tak minęły moje Święta :) A jak było u Was? Mam nadzieję, że spędziliście je mile i rodzinnie. 

Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

Buziaki, Margaritess. :)



2 komentarze: