środa, 13 grudnia 2017

Świąteczna Częstochowa

Grudzień to mój ulubiony czas w roku. Uwielbiam jak wystawy sklepowe oraz miasta są przyozdabiane światełkami i innymi dekoracjami. Uwielbiam na kolorowe światełka, które przyozdabiają drzewa, parki, lampki, rynki. Dlatego co roku staram się w tym okresie być w Częstochowie - jednego z miast w mojej okolicy, aby podziwiać jak pięknie ubrane są Aleje oraz Plac Biegańskiego. Żałuję tylko, że nie uda mi się dotrzeć na Jarmark Świąteczny, ale byłam już na nim kilka razy w poprzednich latach. Dziś chciałabym Wam pokazać jakie piękne ozdoby stanęły na Placu Biegańskiego w Częstochowie :)

Bez zbędnych słów zapraszam Was do oglądania :)





Jak podoba Wam się tak ubrane miasto? Według mnie jest pięknie :) Może jesteście z okolic Częstochowy i już widziałyście te światełka a może dopiero się wybierzecie?

Czekam na Wasze komentarze ♥

Buziaki, Margaritess. :)

4 komentarze: