piątek, 8 grudnia 2017

Pomysły na prezenty świąteczne dla mężczyzn cz.2

Okres prezentowy trwa w pełni, na pewno już myślicie albo nawet kupujecie prezenty dla najbliższych. ja jak zawsze największy problem mam z prezentami dla mężczyzn, choć w tym roku jakoś gładko mi to poszło :) Tak, dobrze wnioskujecie - ja już mam wszystkie prezenty :) W tamtym roku robiłam już post z pomysłami na prezenty świąteczne dla mężczyzn - KLIK, które nadal są aktualne a dziś przychodzę do Was z kolejną porcją inspiracji.

Maszynki do golenia to coś, co używa większość mężczyzn. Jeżeli Wasz mężczyzna goli się codziennie to możecie mu kupić elektryczną maszynkę do golenia albo tradycyjną ale z większą ilością ostrzy, w zestawie z żelem lub pianką. Jeśli Wasz mężczyzna jest miłośnikiem zapuszczania brody to mimo wszystko raz na jakiś czas jest mu potrzebna maszynka, więc możecie wtedy kupić jakiś tańszy zestaw maszynek, który może być fajnym dodatkiem do głównego prezentu.


Trymer to przyrząd, który służy do strzyżenia brody, wąsów, wycinania zbędnego owłosienia z nosa, uszu a nawet okolic bikini. Jeżeli Wasz chłopak/mąż/tata nosi brodę i nie goli jej nawet raz na jakiś czas to taka maszynka na pewno mu się przyda. Mój chłopak posiada ten trymer i bardzo go sobie chwali i często go używa. 
Pozostając jeszcze w tematyce kosmetyki męskiej, kolejnym fajnym pomysłem dla mężczyzny może być zestaw do obcinania paznokci. No to chyba robi każdy facet :) I teraz w zależności od jego upodobań oraz chęci dbania o paznokcie możecie sprezentować mu cały zestaw zawierający różne obcinaczki, nożyczki, pilniczki albo postawić na jego ulubioną formę obcinania paznokci czyli profesjonale cążki lub obcinacz. Wybór należy do Was :)
Alkohol to zawsze dobry wybór jeśli chodzi o prezenty dla mężczyzn. Jeżeli ktoś kogo chcecie obdarować lubi wino możecie podarować mu razem z trunkiem elegancki zestaw do wina. Może być on w formie butelki wina lub zwykłej skrzyneczki/pudełka. Akcesoria, które znajdziecie w takim zestawie są różne i możecie dobrać je do swoich potrzeb. Taki zestaw możecie podarować również kobiecie, czemu nie :)
Może Wasz mężczyzna zamiast wina woli whisky i wszystkie jej pochodne? W takim razie fajnym prezentem będzie zestaw do whisky składający się z eleganckiej karafki oraz kompletu szklanek do tego trunku. Znajdziecie je w różnych przedziałach cenowych. Takie szklanki świetnie nadadzą się do wszelkiego rodzaju drinków a w karafce można podawać również nalewki czy wódki smakowe. 
Jeżeli Wasz Ukochany jest góro maniakiem a w szczególności tatro maniakiem to na pewno ucieszą go gadżety tatrzańskie, które znajdziecie na portaltatrzanski.com. W zestawieniu pokazałam Wam przepiękne bombki, które można kupić jako komplet lub oddzielnie, oraz kalendarz na 2018 rok z cudownymi zdjęciami Tatr.
W ofercie znajdziecie też piękne podkładki pod kubki w czterech wariantach obrazkowych, mnie najbardziej podoba się Giewont ♥ Więcej gadżetów tatrzańskich znajdziecie - TUTAJ.

To już wszystkie moje pomysły na prezenty świąteczne dla mężczyzn. Jak Wam się podobają? Przypadło Wam coś do gustu a może coś Was zainspirowało?

Wszystkie zdjęcia pochodzą z Internetu i nie są moje. Nie podałam Wam odnośników do stron, bo możecie znaleźć te rzeczy w różnych miejscach. Post nie jest sponsorowany i nie powstał przy współpracy z portalem tatrzańskim, choć tak to może wyglądać, bo tylko tam dodałam linki. Ale to dlatego, że takich gadżetów nie znalazłam nigdzie indziej :) Pomysły są całkowicie moje i nie ma tutaj żadnej współpracy.

A jakie są Wasze pomysły na prezenty świąteczne dla mężczyzn?

Buziaki, Margaritess. :)

2 komentarze:

  1. Ja na ubrania.
    W tym roku padło na http://streetkingwear.com/ póki co. Ktoś może ma jeszcze jakieś fajne sklepy z odzieżą pod ręką?

    OdpowiedzUsuń