poniedziałek, 11 grudnia 2017

Choinka w innym wydaniu

Choinka to mój ulubiony atrybut Świąt. Uwielbiam ją ubierać i na nią patrzeć. Moja choinka musi być tradycyjna, duża, kolorowa i bogato przyozdobiona. Owszem, podobają mi się choinki, które są teraz modne - jednokolorowe, z białymi światełkami lub dwukolorowe, np. czerwień i złoto lub fiolet i srebro. Ale jednak najbardziej podoba mi się moja różnobarwna :) Dziś pokażę Wam wyszukane w Internecie nowoczesne choinki, z drewna lub z palet. Może się zainspirujecie i zmienicie w tym roku rodzaj choinki? ;)

Zostawiam Was z inspiracjami na nowoczesne, drewniane - ale nie tylko - choinki. Może wypatrzycie coś dla siebie :)







Jak podobają Wam się takie choinki? Chciałybyście mieć taką u siebie czy wolicie tradycyjną? Ja zdecydowanie wolę tradycyjną, ale te też są ładne. Choć na pewno nie zamieniłabym swojej na żadną z nich :)

Czekam na Wasze komentarze ♥

Pozdrawiam, Margaritess. :)

5 komentarzy: