niedziela, 1 października 2017

Wielka wymiana książkowa - Przeczytaj i podaj dalej

Właśnie wystartowała 4 edycja wielkiej wymiany książkowej - przeczytaj i podaj dalej organizowanym przez bloga www.savethemagicmoments.pl. Akurat w tej wymianie nigdy nie brałam udziału, ale wymieniałam się na książki już kilka razy. To świetna sprawa! Można pozbyć się książek, które nie są nam już do niczego potrzebne a w zamian dostać coś nowego do czytania. Ja w to wchodzę a Wy? :)

Jeżeli chcecie się ze mną wymienić to napiszcie w komentarzu, którą książkę chcecie. Oczywiście możecie umieścić u siebie na blogu wpis ze swoją lista książek do wymiany :) A o to moje książki, które mogę wymienić.
WYMIENIONA
WYMIENIONA



Jeżeli jesteście zainteresowane którąś książką to dajcie znać w komentarzach. Lubicie się wymieniać książkami? Bierzecie udział w takich akcjach?

Czekam na Wasze komentarze ♥

Buziaki, Margaritess. :)

11 komentarzy:

  1. Naturalna Pani Domu za Na szczęście jesteś w Toskanii? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy "Na szczęście jesteś w Toskanii" jeszcze wolna?
    http://podrozprzezzycie2.blogspot.com/2017/10/oddam-ksiazki-w-dobre-rece-wielka.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana, niestety nic dla siebie nie widzę, ale cieszę się, że jesteś! życzę owocnej wymiany :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Udanej wymiany życzymy!
    www.pojedztam.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem zainteresowana w Dżungli podświadomości Beaty Pawlikowskiej. Link do moich ksiażek tutaj:
    http://www.dorotapisze.pl/2017/10/wielka-wymiana-ksiazkowa-przeczytaj-i.html#more

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za komentarz na moim blogu. Niestety nic mi nie wpadło w oko, może innym razem :-) Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  7. ja uwielbiam moje książki i ciężki mi się z nimi rozstać :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Super akcja :) Ja akurat niestety ostatnio nie mam czasu na książki :(

    OdpowiedzUsuń